A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ворожбянський заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів Лебединської міської ради Сумської області

Інклюзивне навчання

Дата: від до Скинути

Поради батькам дітей з особливими освітніми потребами

Поради батькам дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку Діти з особливими освітніми потребами дошкільного віку дуже емоційно прив’язані до батьків, то ж не впадайте в паніку щодо коронавірусу і пояснюйте усе малечі в ігровій формі, використовуючи прості, зрозумілі їй слова.

09:07 15.09.2021

ПОРАДИ ЛОГОПЕДА

Слово  до батьків Шановні батьки, бабусі, дідусі та всі, кому не байдуже мовлення дитини!

14:13 07.09.2021

ЩО ТАКЕ ФОНЕМАТИЧНИЙ СЛУХ І ЯК ЙОГО РОЗВИВАТИ ВДОМА

Часто від батьків можна почути «у моєї дитини каша в роті» або «немає багатьох звуків». Причиною таких проблем у дітей часто є недостатньо розвинений фонематичний слух. Фонематичний слух – це здатність аналізувати те, що ми чуємо. Сформовані фонематичні процеси є основою для чіткої звуковимови, правильної побудови складової структури слова, фундаментом для опановування граматичної сторони мовлення, успішного опанування письма і читання. Для розвитку слухового сприймання головною умовою є розбірливе чітке мовлення дорослого, без сюсюкання та без неправильних слів якими користується дитина. Ваше мовлення – це еталон для дитини; те, як ви розмовляєте – означає, що ви хочете щоб так говорила ваша дитина. Фонематичний слух можна розвивати змалечку. Наспівуйте своєму дитяті колискову, адже його мозок вже у 10 місяців може проаналізувати ритм, а згодом і наспівувати мелодію за вами. Забавлянки та потішки так само розвиватимуть слух малюка. Читайте дитині казки! Ви навіть уявити не можете наскільки це впливає на фонематичний слух та розвиток мовлення загалом. Можна в грі без особливої підготовки розвивати фонематичний слух дитини. Фонематичний слух розвивається на немовних та мовленнєвих звуках. Підбірка ігор: «Звукові коробочки». Разом з малюком насипте у пластикові коробочки, які ми дістаємо з Кіндер-Сюрпризу, крупу, ґудзики, скріпки, квасолю, маленькі гвинтики, половинки зубочисток…. Добре буде також роздрукувати невеликі картинки цих предметів, що всередині. Дитина по звуку повинна вгадати, що всередині і зіставити з картинкою, а тоді відкрити коробочку і перевірити себе. Можна зробити пари коробочок та шукати однаковий звук. «Домашній оркестр». Влаштуйте музичну гру на каструлях, баночках, коробках, паличками по поверхні. “Три ведмеді”. Дитина відгадує за кого з персонажів казки говорить дорослий. Більш складний варіант – дитина сама говорить за трьох ведмедів, змінюючи висоту голосу. “Відгадай, що звучало”. Уважно послухайте з дитиною шум води, шелест газети, дзвін ложок, скрип дверей та інші побутові звуки. Запропонуйте дитині закрити очі і відгадати – що це звучало? “Запам’ятай слова”. На столі під серветкою лежать предметні картинки або іграшки. Ви пропонуєте дитині послухати два-три слова-назви, запам’ятати їх, а потім знайти на столі відповідні картинки (іграшки). «Слова правої і лівої ручки». Вправа зі словами-паронімами. Пароніми – це пара слів, один звук (буква) які відрізняють ці слова, наприклад, піч-ніч, вуха-муха. Для цього видруковувати предметні картинки. Долоні дитини повертаємо догори і кладемо одну пару картинок на них. Наприклад, на праву – картинку із зображенням суниць, а на ліву – синиць. Запитуємо де синиці. Дитина може підвести відповідну руку вище, або сказати, що зліва.

11:45 19.04.2021

Вправи, які можна проводити в класі, де є дітки з ООП

Творчі, практичні вправи допомагають дітям з ООП практикувати цілий ряд навичок від спілкування та соціалізації до математики та асоціацій. Ось декілька із таких творчих і креативних вправ, які будуть цікаві всім діткам в початкових класах.

13:53 16.03.2021

Виставка аплікацій " Дивосвіт "

    " Дивосвіт ". Таку назву мала виставка робіт учня 6 класу Губаря Івана, яка була представлена у шкільній медіатеці.Торцювання - один з видів паперового рукоділля. Цей спосіб аплікації розвиває пізнавальні інтереси дитини на основі формування загальнотрудових умінь; розвиває мовлення шляхом збагачення словникового запасу назвами трудових операцій; сприяє корекції дрібної моторики; формує охайність, наполегливість, уважність; виховує естетичний смак. 

14:15 15.03.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора