ЧИТАННЯ – НАЙКРАЩЕ НАВЧАННЯ
1 лютого - Всесвітній день читання вголос. Цей день присвячений силі грамотності та тієї радості, яка виникає, коли ми читаємо вголос історії у сім’ї, у класі та перед великою аудиторією.
Читання вголос розвиває фонологічне усвідомлення: діти розвивають чуття мови, чують її звучання, особливості, звуки, рими; зорове сприйняття, словниковий запас, адже діти знайомляться зі словами, які не обов’язково трапляються їм у повсякденному житті; уяву, коли діти слухають історію, у їхній уяві виникають образи, вони можуть розвивати свою здатність до абстрагування. А ще у дітей формуються соціальні навички, тому що, практично, у кожній історії є важливий момент. Діти ставлять себе на місце персонажів та міркують, як діяти в тій чи іншій ситуації, як дружити, миритися, розв’язувати конфлікти. Читання вголос формує з маленького читача індивідуальну особистість, адже особлива атмосфера читацької ситуації допомагає дітям висловити власні думки та брати активну участь у розмові.
Саме цей день здобувачі освіти 4 класу нашого закладу провели з користю для себе. Використовуючи книги різних жанрів, намагалися підтвердити велику силу та користь від читання вголос. Ця робота проводилася як у школі, так і вдома. Діти читали вголос для однокласників, батьків, молодших братиків та сестричок.
Урок літературного читання був проведений під девізом: «Книгу читають не очима, а розумом». Читаючи п’єсу-казку Л.Мовчун «Бабай-Ага і козак Невидим», діти намагалися виразно читати у особах, розвивати читацькі та акторські здібності, розуміти велику силу читання.
На цьому уроці була проведена літературна гра-вікторина у вигляді анімованої презентації з цікавими різноманітними запитаннями на основі відомих дитячих казок «По сторінках відомих творів». Діти зробили для себе висновок: «Хто багато читає, той багато знає».
Класовод 4 класу: Світлана Шаповал