УЧАСТЬ БАТЬКІВ У ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Батьки і школа мають однакову мету – дитина, якій подобається навчання і яка після закінчення школи зможе бути щасливою і реалізованою. Саме навколо цієї мети можуть об’єднуватись батьки і працівники шкіл.
Та особливо така співпраця і розуміння процесів важливі для батьків дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах. Адже від наявності цього часто залежить психічний, емоційний і фізичний розвиток дитини з особливими освітніми потребами, доброзичлива атмосфера в класі і дружелюбне ставлення батьківської спільноти.
Співпраця ґрунтується на довірі, а великою частиною довіри є поінформованість. Тому ГО «Смарт освіта» і EdEra створили курс Участь батьків у організації інклюзивного навчання | EdEra (ed-era.com). У ньому лекторки розповідають про те, як і коли батькам потрібно звертатись по допомогу до спеціалістів, як відбуватиметься інклюзивне навчання їхньої дитини, як оцінюватимуть її особливі освітні потреби, а також як спілкуватися зі шкільною адміністрацією і вчителями та емоційно не вигорати.
Окрім лекцій, у курс включено інтерв’ю з батьками про їхній успішний і неуспішний досвід, помилки і лайфхаки щодо інклюзивного навчання.